تبادل
لینک هوشمند
برای تبادل
لینک ابتدا ما
را با عنوان
گنجینه عکس ارزشی
و آدرس
www.antidajjal.ir
لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما و بعد از تایید مدیر
لینکتان به طور
خودکار در سایت
ما قرار میگیرد.
نتایج یک تحقیق: وهابی ها کودن هستند
این گزارش نسبت به چنین وضعیتی که در آن بیشتر دانش آموزان پسر و دختر وهابی در امتحانات ساده درسی خود هم رد می شوند، به شدت هشدار داده و آن را زنگ خطری برای آینده این دانش آموزان که نسل های بعدی وهابیت هستند، دانست.
به گزارش شیعه آنلاین، بررسی ها و تحقیقات انجام شده در عربستان سعودی نشان می دهد 78 درصد از افرادی که وهابی هستند یا اندیشه و عقاید وابسته به فرقه ضاله وهابیت را دارند، افرادی کودن هستند زیرا همواره در امتحانات خود رد می شوند و حتی قادر به کسب حداقل نمره قبولی نیستند.
گفتنی است نتایج این تحقیقات و بررسی ها در سمینار "آگاهی امنیتی در سیستم آموزشی" که در روز دوشنبه گذشته ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، اعلام گردید.
این گزارش نسبت به چنین وضعیتی که در آن بیشتر دانش آموزان پسر و دختر وهابی در امتحانات ساده درسی خود هم رد می شوند، به شدت هشدار داده و آن را زنگ خطری برای آینده این دانش آموزان که نسل های بعدی وهابیت هستند، دانست.
این گزارش که روزنامه عربستانی "عکاظ" نیز آن را منتشر کرد، در پایان خواستار اتخاذ فوری تدابیر لازم برای مقابله با این پدیده شد.
روزنامه "عکاظ" پس ازانتشار این گزارش، طی مطلبی به تحلیل آن پرداخت و نوشت: علت این مسأله آن است که 72 درصد معلمان پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود و پیش از آغاز به کار دوره های ویژه آموزشی و امنیت فکری را نمی گذرانند.
نکته اول:
در جنگ نرم چه کسانی باید به میدان بیایند؟
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با يك جنگ عظيمى مواجه است، ليكن جنگ نرم - كه ديدم همين تعبير «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به اين نكات توجه داريد؛ اين خيلى براى ما مايهى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه كسانى بايد ميدان بيايند؟ قدر مسلّم نخبگان فكرىاند. يعنى شما افسران جوانِ جبههى مقابلهى با جنگ نرميد.
اينى كه چه كار بايد بكنيد، چه جورى بايد عمل كنيد، چه جورى بايد تبيين كنيد، اينها چيزهائى نيست كه من بيايم فهرست كنم، بگويم آقا اين عمل را انجام بدهيد، اين عمل را انجام ندهيد؛ اينها كارهائى است كه خود شماها بايد در مجامع اصلىتان ، فكرىتان ، در اتاقهاى فكرتان بنشينيد، راهكارها را پيدا كنيد؛ ليكن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابلهى با يك حركت همهجانب هى متكى به زور و تزوير و پول و امكانات عظيم پيشرفته ى علمىِ رسانهاى . بايد با اين جريان شيطانىِ خطرناك مقابله شود.
به گزارش خبرنگار قرآنی فارس، «رحیم خاكی» كه خود علاوه بر دارا بودن رتبههای ملی و بینالمللی قرائت قرآن، چندین سال ریاست سازمان فعالیتهای قرآنی دانشجویان كشور را به همراه مدیرعاملی خبرگزاری قرآنی كشور، بر عهده داشته است، شاید یكی از افرادی است كه به تناسب تجربه كاری در دو حوزه جوانان و رسانه آشنایی خوبی با تأثیرات مثبت فعالیتهای قرآنی در این دو حوزه، كه یكی هدف جنگ نرم و دیگری ابزار آن است داشته باشد. به همین سبب در گفتوگویی با وی به بررسی ابعاد گوناگون تأثیرات نخبگان و فعالیتهای قرآنی در مقابله با جنگ نرم پرداختهایم. ...
* به نظر شما نخبگان و فعالیتهای قرآنی چه تأثیراتی میتوانند برای روی خنثیسازی جنگ نرم دشمن داشته باشند؟
ـ امروز موضوع فرهنگی در كشور یقیناً بدون ایفای نقش قرآن در عرصههای مختلف ابتر و ناقص است، مطمئناً وقتی قرآن را محور فعالیتهای فرهنگی كشورمان قرار دهیم، میتوانیم از یك منبع سرشار از استراتژیها و درسهای دقیق، برای مقابله با همه تهدیدات فرهنگی استفاده كنیم.
در این مسیر نخبگان قرآنی و علمای بزرگوار اسلام میتوانند نقش محوری ایفا كنند، ما هم به عنوان عضوی از جامعه قرآنی در جای جای كشور و در مناسبات بینالمللی وقتی از موضوع قرآن به عنوان محور ارتباطگیری و خنثیسازی بسیاری از سمپاشیها علیه نظام و مبانی اصلی جمهوری اسلامی استفاده میكنیم، با یك درجه تاثیری مواجهیم كه شاید با اهرمها و موضوعات دیگر قابل مقایسه نباشد.
اگر تهدید را جدی گرفته و معتقد باشیم كه كشور ما همیشه و در همه حال، مورد تهاجم و خصوصا تهاجم فرهنگی است، قرآن را به صورت جدیتر در متن فعالیتهای فرهنگی خود قرار خواهیم داد و یقینا نخبگان قرآنی هستند كه این موضوع را پیش برده و جامعه را در مقابل حملات متعدد بیمه میكنند.
* با توجه به اینكه دشمن در جنگ نرم دو مؤلفه عقل و احساس را مورد تهاجم خود قرار میدهد، به نظر شما پرداختن به فعالیتهای قرآنی چه نقشی در جلوگیری از استحاله این دو مولفه دارد؟
ـ هدف جنگ نرم علیه ملتها و كشورها، ایجاد تفرقه و استحاله از درون و تسلط بر همه شئونات یك جامعه است.
قطعاً اگر جوانها و آحاد مردم با درسها و استراتژیهای قرآنی آشنا شوند میتوانند با تكیه بر عقلگرایی و دوری از احساسات خارج از محدوده عقل، بسیاری از این حملات را پاسخ دهند.
البته حاكمیت نیز قطعاً باید از نظریات موثری مانند نظریه واكسیناسیون، اغنا و ارتباطی كه هماكنون در دنیا حاكم و مؤثر است، استفاده كند، یعنی ما باید قشر جوان را با آشنایی با مفاهیم و درسهای قرآنی واكسینه و برای مقابله با جنگ نرم آماده كنیم كه این خارج از دسترس و توان سیستم حاكمیتی نیست.
مطمئناً از بسترهای مختلف دیگری هم كه یكی از آنها همین فعالیتهای تبلیغی و ترویجی است، میتوان در ایجاد احساس و شور و نشاط در جوانها برای گرایش به قرآن و در پی آن حضور در پای رحل جلسات قرآنی، آشنایی با مفاهیم قرآن و استفاده از جنبه آموزشی و تعلیم جوانان استفاده كرد.
در كنار آن نیز نخبگان میتوانند با پژوهش به زوایای مختلف درسهای قرآن و به روز كردن شیوههای آموزشی بپردازند.
اگر جامعه با قرآن بیمه شود بخش عظیمی از تهدیدات جنگ نرم بیاثر خواهد شد و پیوسته به راه خود ادامه خواهیم داد.
* به نظر شما ویژگیهای شخصیتی نخبگان قرآنی كه میتواند در جذب افراد به فعالیتهای قرآنی مؤثر باشد، چیست؟
ـ بهترین ویژگی یك عضو جامعه قرآنی، فراگیری معارف و درسهای قرآن و نشان دادن آن به صورت عملی در اخلاق، رفتار، منش و مشی زندگی خود است كه میتواند در تعامل با افراد، رسانهها و حضور در محافل ملی و بینالمللی مردم را نسبت به فراگیری قرآن تشویق كند و با پوشیدن «لباس قرآنی» منبر و بلندگوی موثری برای تبلیغ گرویدن جوانان به قرآن باشد. در كشور ما افراد شاخصی در این زمینه وجود دارند كه انشاءالله روز به روز هم بیشتر خواهند شد.
خانم خلیفه كه از 15 سال پیش روسری سر میكند ابتدا با مشكلات زیادی روبرو بود. او میگوید دیگران جوری به من نگاه میكردند كه من با آنها تفاوت دارم و یك مسلمان، یك غیر آمریكایی و یك ابله هستم. اما او به تدریج و به آرامی به حضور و فعالیت خود ادامه داد. وقتی روزنامه محلی از انتشار اگهی او برای اعلام ساعات برنامههای مسجد سر باز زد او در یك اقدام موفق با كمك كلیسای محل روزنامه را تحریم كرد.
دیپلماسی ایرانی: روزنامه نیویورك تایمز در روزهای آخر سال میلادی در مقاله ای دستاوردهای زنان مسلمان آمریكا در سالهای اخیر را بررسی كرده است.
در این مقاله ضمن بررسی فعالیتها و دیدگاههای چند زن مسلمان كه در آمریكا به فعالیتهای مختلف اجتماعی و فرهنگی مشغول هستند شمایی كلی از وضعیت زنان مسلمان ارایه شده است.
خانم سمیه خلیفه كه در مصر متولد و در تگزاس بزرگ شده موسس و مدیر موسسه ندای اسلام آتلانتا است كه خود را بعنوان پلی بین اسلام و دیگر ادیان معرفی میكند. او علاوه بر فعالیتهای موسسه با دانشجویان، سربازان، مدیران و حتی افسران اف بی ای گروههای مشورتی برگزار میكند، تا كلیشهها و عقاید قالبی علیه مسلمانان را اصلاح نماید.
خانم خلیفه كه از 15 سال پیش روسری سر میكند ابتدا با مشكلات زیادی روبرو بود. او میگوید دیگران جوری به من نگاه میكردند كه من با آنها تفاوت دارم و یك مسلمان، یك غیر آمریكایی و یك ابله هستم. اما او به تدریج و به آرامی به حضور و فعالیت خود ادامه داد. وقتی روزنامه محلی از انتشار اگهی او برای اعلام ساعات برنامههای مسجد سر باز زد او در یك اقدام موفق با كمك كلیسای محل روزنامه را تحریم كرد.
چنین زنانی اكنون در بسیاری از شهرهای آمریكا پیدا میشوند زنانی كه سلطه مردان در جوامع خود را بر نمی تابند و همچنین از دیدگاه غیر مسلمانان نسبت به اسلام به تنگ آمده اند. این زنان به موفقیت و حضوری در آمریكا دست یافته اند كه كه در هیچ جای دیگر نظیری ندارد.
خانم شیرین زمان، مدیر اجرایی موسسه سیاستهای اجتماعی و تفاهم است، موسسه ای غیر انتفاعی و پژوهشی كه بعد از 11 سپتامبر توسط مسلمانان آمریكا تاسیس شد. او معتقد است زنان مسلمان در آمریكا آزادیای را تجربه كرده اند كه حاصل مهاجرت و تولد در آمریكا است. انها از نوعی توانمندی غیر رسمی و آرام بهرهمندند. در حالی كه مدیریت و رهبری برای زنان مسلمان در كشورهای خود از نظر اجتماعی و سیاسی بسیار سخت است. در واقع مسلمان بودن در آمریكا نوعی توانمندی است.
آنطور كه ناجیه بازی یك پرستار متولد آمریكا و موسس چندین خیریه در میشیگان میگوید "با آنكه من عرب و یك اسلامگرا و خیلی هم آمریكایی هستم ولی دیگر هیچكدام از آنها نیستم بلكه یك فرد جدید هستم."
البته داشتن این هویت همیشه آسان نبوده و بسیاری از زنان مسلمان با اذیت وآزار هم روبرو بوده اند. اما در شكستن عقاید قالبی، زنان مسلمان امتیاز ویژهای دارند آنها نسبت به همتایان خود در اروپای غربی از تحصیلات بهتری برخوردارند و حتی از متوسط آمریكاییها هم بیشتر تحصیل كرده اند.
زنان مسلمان در آمریكا بر خلاف خواهرانشان در كشورهایی مثل مصر و عربستان سعودی به اندازه مردان در مراسم مذهبی شركت میكنند.
بر طبق یافتههای موسسه گالوپ، زنان مسلمان آمریكایی بیشتر از زنان ادیان دیگر از نظر كسب در آمد، اغلب كار آفرینی، به مردان خود نزدیك هستند.
خانم ابراهیم موسی استاد دانشگاه دوك معتقد است مسلمانانی كه به آمریكای شمالی میآیند اغلب در جستجوی اسلام برابری طلب هستند و این موضوع در مقایسه با اروپای غربی باعث حضور پر رنگتر آنها در جامعه میشود.
اما شاید قابل ذكر ترین شخصیت در بین زنان آمریكایی مسلمان خانم انگرید ماتسون باشد. او با ژاكت قرمز و روسری رنگارنگ در بین علمای میان سال سیاهپوش كه در رابطه با احداث مركز اسلامی نزدیك به برجهای دو قلو نیویورك در واشنگتن گرد آمده بودند قابل توجه بود.
او كه 47 سال دارد اولین زنی است كه به ریاست كانون مسلمانان شمال آمریكا (ایسنا) كه یكی از بزگترین مراكز اسلامی در قاره آمریكاست منصوب شد او ابتدا در سال 2001 قائم مقام كانون و در سال 2006 به ریاست ان رسید.
او معتقد است انچه در 11 سپتامبر و بعد از آن اتفاق افتاد باعث شد مسلمانان آمریكایی در جامعه مدنی فعال شوند و در این مورد زنان مسلمان زمینههای فعالیتهای گستردهای یافتند.
طیبه تیلور موسس مجله عزیزه، مجله ای كه در آتلانتا برای زنان مسلمان منتشر میشود، این مجله موضوعاتی مثل گروه وكلای زن مسلمان یا مهمانداران محجبه هواپیما را پوشش میدهد و موضوعاتی مثل ایدز و خشونت خانگی را نیز مطرح میكند. این مجله با 45000 تیراژ اگر چه با مشكلاتی روبرو بوده اما امسال دهمین سال انتشار خود را جشن گرفت. خانم تیلور معتقد است تنها حوزه ای كه زنان مسلمان در آن با محدودیت روبرو هستند رهبری مذهبی یا امام است كه آن هم تغییر میكند و در آینده حتما ما امامهای زن خواهیم داشت.
زنان مسلمان در آمریكا نشان دهنده از نظر فرهنگی و قومی متنوع هستند: سفید پوستان مسلمان شده مثل خانم ماتسون، زنانی از خاورمیانه مثل خانم خلیفه یا طیبه زن سیاه پوست مسلمان شده از كارایب كه مجله عزیزه را برای نشان دادن دستاوردهای زنان منتشر میكند.
مسلمان در آتلانتا به 80000 نفر میرسد و ریشه ان به گروه كوچكی از جوانان سیاه پوست از گروه "ملت اسلام" بر می گردد. موجهای مهاجرت از جنوب آسیا و خاورمیانه و اخیرا بوسنی و هرزگوین رقم مسلمانان را بطور قابل توجهی افزایش داد تا جایی كه در حال حاضر 40 مسجد در این منطقه وجود دارد.
اما بیشتر فعالیتهای زنان خارج از مسجد است و خانم خلیفه معتقد است اگرچه اسلام عدالت جنستی را به ما میآموزد اما مدیریت در مساجد ما نشان دهنده جمعیت زنان نیست و در مدیریت مساجد هیچ زنی وجود ندارد.
خانم دالیا مجاهد مدیر اجرایی مركز گالوپ برای مطالعات اسلامی و مشاور سابق اوباما در امور دینی معتقد است این وضعیت در حال تغییر است و انتخاب خانم ماتسون به مدیریت كانون اسلامی سدهایی را شكست و این كار انتخاب زنان را نه تنها برای مدیریت مذهبی بلكه برای مدیریتهای دیگر نیز هموار كرد.
آمار باور نکردني يکي از تالارهاي معروف تهران!!-تالار فرمانیه
68 درصد از ازدواجهای صورت گرفته در یکی از تالارهای مشهور تهران(باشگاه فرمانيه)، منجر به طلاق شده است.
این آمار، همه حکایت از این دارد که 68 درصد از کسانی که جشن ازدواج خود که را در این تالار برگزار کردهاند، گفتهاند زندگیشان حتی دوام یکساله نداشته و در نهایت از یکدیگر جدا شده اند.
بنابر این گزارش، طی یکسال گذشته بیش از 350 مراسم ازدواج در تالار فوق انجام شده است، که هزینههای هر مراسم از 150 میلیون فراتر بوده است.
شایان ذکر است برخی از چهرههای اقتصادی و حتی ورزشی کشور نیز جشن های عروسی خود را در این تالار برگزار کردهاند.
"ع .د" که از سرشناسان عرصه ورزش کشور محسوب میشود، مراسم ازدواج خود را در این تالار برگزار کرده است.
در برخی از ازدواجهای این تالار که در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد میزان مهریه در نظر گرفته شده، سکه بهار آزادی به ارتفاع قله هایی همچون هیمالیا(8000متر) و دماوند(5610) بوده است.
این اطلاعات در حالی فاش میشود که مدیریت تالار مذکور قصد داشته است از کسانی که طی یکسال اخیر در تالار فوق مراسم خود را برگزار کردهاند، دعوت به عمل آورده و طی یک جشن تحت عنوان یکسالگی زندگی، از آنان تقدیر به عمل آورد که متوجه میشود 68 درصد از ازدواجهای انجام شده در تالار منجر به طلاق شده است.
شایان ذکر است در یکی از این جشنهای عروسی، ارزش تقریبی خودروهای میهمانان حاضر در تالار، 17 میلیارد تومان برآورد شده است.
گردان پشت در بهشت صف كشيدن؛ آخه حاج احمد گفته بود خيلي زود چند تا داوطلب ميخوايم براي شكستن معبر برن روي مين. بنده خدا حاج احمد نميخواست خودش انتخاب كنه، اما فرصت تنگ بود.
يكدفعه يكي از برادرا از بين همه داد زد: «من بايد برم. چون دست و پاگيرم. حداقل اين كار بهتر از عهدهام برمياد.»
اون وقت از ميان جمعيت جلو آمد؛ يك دستش از مچ قطع بود و يك پايش مصنوعي. جلو رفت...
آسمون رفتن، دست و پا كه نميخواد؛ بال و پر عشق ميخواد.
نفر بعدي، «سعيد عاملي» از دوستان حاج احمد بود. او هم با شور و شوق به وادي رضا و تسليم پا گذاشت. فقط شش قدم تا وادي هفتم فاصله داشت. لحظهاي بعد انفجار، زمينگير شد. بيهوش روي زمين افتاد. همه ناراحت شدند. يكي از برادرا گفت: «بيچاره اگه زنده بمونه تا آخر عمرش زمينگيره. خدا كنه شهيد بشه.»
شب، سعيد را به بهداري تيپ نجف اشرف رساندند. مسئول بهداري، دكتر علياكبر ماهيان و ديگر امدادگران اقدامات لازم را براي او انجام دادند.
وقتي به هوش آمد، دكتر، مضطرب بالاي سرش ايستاده بود و با خود ميگفت: «اگر بفهمد هر دو پايش قطع شده چه واكنشي نشان خواهد داد؟»
دكتر ماهيان دستي به پيشاني سعيد كشيد و گفت: «آقا سعيد! حالت چطوره؟»
لبخند زد و گفت: «الحمدلله. ببخشيد دكتر كه به شما زحمت دادم.»
سعيد: «آقاي دكتر! كي ميتونم برگردم؟»
با اين حرف انگار آب سردي روي دكتر ريختند. رنگش پريد. گفت: «انشاءالله وقتي پات خوب شد!»
با شنيدن اين جمله، سعيد كاري انجام داد كه همة امدادگران و حاضران را غافلگير كرد. ملافه را از روي پايش پس زد و هنگامي كه نگاهش به پاهاي قطع شدهاش افتاد، ناگهان لبخندش شكفت. سعيد كه گويا جاني تازه گرفته بود، چشمهايش را به سقف دوخت و گفت: «خدايا! دو پا داشتيم و داديم، ولي شرمندهايم.»
دكتر كه نميدانست در برابر اين عمل او چه عكسالعملي نشان بدهد، گفت: «سعيد جان! اگر اجازه بدهي آمپول مرفين بزنم.»
سعيد كه حظ روحي زيبايي را تجربه ميكرد، گفت: «درد كشيدن لذتش بيشتره.»
يكي از امدادگرها كه نيرومند و چارشانه بود، جلو آمد و دست سعيد را بوسيد و گفت: «آقا سعيد! براي ما زمينيها دعا كن كه در تمام عمرمون حداقل يك قدم را با پاي ارادت برداريم.»
آنچه در پي ميآيد گزيدهاي است از اظهارنظرهاي شخصيتهاي مختلف دربارة زندگي رهبر انقلاب. كسي كه پيشتر در خصوص سالهاي آغازين زندگياش اين چنين تعريف ميكرد:
«پدرم روحاني معروفي بود اما خيلي پارسا و گوشه گير... زندگي ما به سختي ميگذشت. من يادم هست شبهايي اتفاق ميافتاد كه در منزل ما شام نبود! مادرم با زحمت براي ما شام تهيه ميكرد و... آن شام هم نان و كشمش بود.»
يك ماه قبل از اينكه بيايند خواستگاري من، خواب ديدم كه يك آقايي با اسب آمدند جلو حياط ما و به من فرمودند: يك نفر به خواستگاري شما ميآيد كه نوكر امام زمان(عج) است. شما جواب رد ندهيد. از خواب بيدار شدم. مانده بودم كه يعني چي؟ از مادرم پرسيدم كه نوكر امام زمان(عج) يعني چه؟ گفتند: كسي كه درس حوزه ميخواند و لباس روحاني ميپوشد، ميشود نوكر امام زمان(عج). مادرم نپرسيد چرا اين را پرسيدم.
وقتي كه ايشان آمد خواستگاري من، گفتم اين نوكر امام زمان(عج) است و من نبايد جواب رد بدهم. بعضي از اطرافيان ما با روحانيت بد بودند، حتي يكي از آنها به من ميگفت: آدم قحط بود كه زن آخوند شدي؟
آقاي حقاني تعريف ميكرد: سال 1342 كه امام در مدرسه فيضيه سخنراني ميكرد، كماندوها طلبهها را گرفتند. من دم در داشتم ميآمدم، يكي صدايم زد كه غلامحسين! برگشتم. ديدم يك نفر لباس ارتشي تنش است. گفتم: بفرماييد. گفت: من را ميشناسي؟ گفتم: نه. گفت: من اويسي (رئيس ساواك) هستم. گفتم: خب باش. گفت: تو هم از اين كارها ميكني؟ گفتم: مگر من با اينها چه فرقي دارم؟ يك سيلي به صورت من زد. گفتم: سيلي را ميخوري.
آقاي حقاني بعد انقلاب گفت: وقتي اويسي را ديدم گفتم ديدي سيلي خوردي؟! اويسي فاميل دور زن داداش آقاي حقاني بود كه همان اول انقلاب اعدام شد.
ورود مادربوردها و پردازندههای جدید اینتل امسال بیش از هر دوره دیگری تحت تاثیر حاشیهها قرار گرفت. از مدتها پیش اطلاعات زیادی در مورد این محصولات وجود داشت که همگی با عنوان محرمانه تلقی میشدند و امکان انتشار این موارد عملا وجود نداشت. حتی بررسی قبلی در مورد مادربوردهای P67 که برای گیگابایت انجام دادم نیز به دلیل محدودیتهای سختگیرانه بدون ذکر نتایج و صرفا به صورت معرفی اجرا شد. اما در نهایت اینتل اعلام کرد انتشار نتایج بنچمارکها بعد از تاریخ ششم ژانویه بلامانع است و میتوان به بررسی این مدلها پرداخت. از این به بعد مادربوردهای P67 کار خود را در بازار شروع میکنند و با توجه به سیاست قیمتگذاری اینتل برای نسل دوم پردازندههای Core به نظر میرسد این مادربوردها با شتاب بیشتری در بازار توزیع شوند ضمن اینکه کارایی این پردازندهها نیز ارتقا پیدا کرده و حالا توجیح بیشتری برای خرید این محصولات وجود دارد.
باید با علم و بصیرت منتظر امام زمان(عج) باشیم زیرا امام حسین(ع) را منتظرانش کشتند.
نگهداشتن دین و ایمان در آخرالزمان مثل نگهداشتن ذغال گداخته در کف دست است.
__________________
آدرس جديد سايت:
antidajjal.ir
antidajjal1404@gmail.com